Comments

ولیمه به شبکه سوم سیما می‌آید

محمدمهدی فکریان، کارگردان فیلم کوتاه «ولیمه» در گفت‌و‌گو با ایکنا با بیان اینکه «ولیمه» به مناسبت سیزده آبان تهیه شده بیان کرد: همیشه دوست داشتم در تاریخ به دنبال نقاط روشنی بگردم که در تاریکی برگه‌های آن پنهان شده. نگاهم این است که باید تاریخ را دوباره خواند و روایت کرد. سیزده آبان یکی از وقایع مهم انقلاب ماست که تاثیر اتفاقات آن هنوز هم روی زندگی مردم قابل مشاهده است. فیلم کوتاه ولیمه روایت بخش‌هایی از حماسه مردمی این واقعه در حمایت از دانشجویان است.

این کارگردان خوش آتیه با بیان اینکه، فیلم کوتاه «ولیمه» روایت مردم عادی و واکنش آنها به واقعه تسخیر لانه جاسوسی است، تصریح کرد: واقعه سیزده آبان یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در دوران انقلاب افتاد و داری یک نمود بیرونی خارج از مرزهای ایران در آن زمان بود البته روایت‌های غلط و ناقصی از آن روزها برای ما روایت می‌شود که با اصل ماجرا بسیار متفاوت است.

محمدمهدی فکریان درباره خلاصه داستان این فیلم گفت: فیلم کوتاه «ولیمه» روایت یک کاسب بازاری است که به تازگی از سفر حج برگشته و در مراسم استقبال خود با برخورد عجیبی از طرف مردم روبه‌رو می‌شود و به دنبال علت این رفتارمردم است.

این فیلم در مرکز تولیدات جوان تهیه شده و مجری طرح آن موسسه رویش رسانه است که در سال اخیر کارهای بسیاری را در زمینه‌های فرهنگی و انقلابی برای صدا وسیما ساخته است.

عوامل این فیلم عبارتند از؛ کارگردان: محمدمهدی فکریان، تهیه‌کننده: محسن مشرقی، نویسنده: علی‌اکبر شهبازی، بازیگران: مجید نظیمی، احمد صابرطحان، فضه حسکوئیان، محمدرضا میرزا آقایی، محمدرضا معصوم، حسن خوش حالت، مصطفی ولی زاده، احمدرضا شومالی، مدیر تولید: محمد خالقی، دستیار کارگردان: محمدحسین حمصیان، مشاورکارگردان: محمدامین مداح الحسینی، تدوین و اصلاح رنگ و نور: علی ظاهری، مدیرفیلمبرداری: مجتبی یزدی، مدیرصدابرداری: مصطفی بهمنی، طراح صحنه: شقایق رازانی، طراح لباس: منا کاشانی، مسئول هنروران وحید صباغیان، عکاس: محمدمهدی خیامی، گریم: ندامقدم منش، مجری طرح: رویش رسانه.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://rooyeshresane.com/wp-content/uploads/2018/05/سایت-رویش.jpg);background-size: initial;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 620px;}