Comments

آرزو به مراحل پایانی نزدیک شد

محمدحسین حمصیان، فیلمساز در گفت‌و‌گو با ایکنا پیرامون کار جدید خود «آرزو» چنین توضیح داد: این فیلم که توسط کمیته امداد تهیه شده و برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما آماده می‌شود درباره ایتام و کودکان کار و آرزوها و مشکلات و معضلات آن‌ها‌ست. آرزوهایی که در کمال سادگی و کوچکی، برای این کودکان بسیار ارزشمند و بزرگ است.

وی که نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد درباره انگیزه خود برای ساخت این کار گفت: ممکن است همه ما در کودکی و دنیای کودکانه خود آرزوهای ساده‌ای داشته باشیم که در آن سن برایمان بسیار مهم باشد. ولی اگر این آرزوها به رویاهایی دست‌نیافتنی تبدیل شود ممکن است در مسیر زندگی ما‌ اثرات جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. انگیزه من سوق دادن توجه جامعه به نیازهای کودکان یتیمی است که شاید شرایط زندگی‌شان برای بر‌آورده شدن کوچکترین آرزوها هم مهیا نیست.

کارگردان فیلم «آرزو» تصریح کرد: این فیلم سعی دارد با بهره‌گیری از تصاویر آرام و با تمرکز بالا و کادربندی ساده و ترکیب‌بندی متفاوت و استفاده از جزئیات و عناصر حداقلی‌، یک اثر مینیمال را برای مخاطب به نمایش بگذارد تا بتواند پرداختی تاثیرگذار بر اصل موضوع داشته باشد.

وی تاکید کرد: مجری طرح این فیلم موسسه رویش رسانه است که در ساخت تیزرها و فیلم‌های کوتاه فرهنگی با مجموعه‌های مختلف همکاری دارد و بسیاری از تولیدات آن در شبکه‌های مختلف سیما به نمایش گذاشته شده است.

لیست عوامل این کار عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: محمد حسین حمصیان تهیه‌کننده: محسن مشرقی، بازیگران: محسن تاج‌امینی صبا، فرزانه آیافت، مریم دهقانی، محمد رضا میرزا آقایی، وحید صباغیان، سید امیر محمد موسوی، براساس طرحی از حمیدرضا فرهادی، مدیر تولید: محمد خالقی، مدیر تصویربرداری: مجتبی یزدی، مدیر صدابرداری: سید علی بنی‌هاشمی، تدوین‌گر‌ : علی ظاهری، مجری طرح: رویش رسانه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://rooyeshresane.com/wp-content/uploads/2018/05/سایت-رویش.jpg);background-size: initial;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 620px;}