Comments

افتخارآفرینی جوان آران و بیدگلی در سومین جشنواره بین المللی «رسام»

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سعید ضابطی از افتخارآفرینی «محمدمهدی فکریان» مدیرمسئول آموزشگاه آزاد سینمایی «مهدیار» آران و بیدگل در سومین جشنواره بین المللی فیلم «رسام» در اهواز خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه «محمد مهدی فکریان آرانی» دارای مدرک کارشناسی کارگردانی مستند دانشگاه صداوسیما از تهران می باشد گفت: فیلم کوتاه «معلم» به نویسندگی و کارگردانی این هنرمند خوش آتیه در این جشنواره بین المللی شرکت کرد و از بین ۱۳۰۰ اثر رسیده به جشنواره از ۱۷ کشور جهان به عنوان بهترین فیلم داستانی با موضوع ایثار انتخاب شد.

ضابطی افزود: این فیلم کوتاه پیش از این هم برگزیده پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد شده بود.

وی ادامه داد: مستند چهار دقیقه ای «معلم» توسط موسسه رویش رسانه تولید شد و تلاش کرد عشق و محبت و تلاش و ایثارهای مجاهدانه معلمان را به تصویر بکشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: این فیلم کوتاه به همت دانشگاه صدا و سیما تهران و با همکاری مدیریت مدرسه امام صادق(ع) و پایگاه بسیج کمیل کاشان تهیه و همزمان با بزرگداشت هفته معلم از شبکه های ملی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

ضابطی اضافه کرد: مجید نظیمی آرانی و علیرضا رضائیان به عنوان بازیگران این فیلم نقش آفرینی کردند و علی ظاهری به عنوان تدوین گر، رضا قاسمی تصویربردار، مصطفی بهمنی صدابردار، محمد خالقی مدیر تولید و محسن مشرقی به عنوان دستیار تهیه  در این اثر هنری نقش آفرینی کرده اند.

یادآور می شود: «آیه‌های زمینی»، «فراش»، «الف لام میم»، «به استقبال پدر»، «بُرد، بُرد، بُرد»، «من و توافق یهویی»، «بی سرنشین»، «مرد مردم» و «هوشمندی» از دیگر آثار مستند محمد مهدی فکریان آرانی است. وی همچنین فیلم کوتاه «معلم» و «ملاقات آخر» و نماهنگ «آغوش امن» اثر رضا صادقی که نخستین اثر سفیر فیلم در این حوزه است و نماهنگ «مهر مادر» اثر صابر خراسانی را کارگردانی کرده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://rooyeshresane.com/wp-content/uploads/2018/05/سایت-رویش.jpg);background-size: initial;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 620px;}