Comments

جشنواره سلفی۲۰ نخستین جشنواره آنلاین با موضوع همزیستی با کرونا و تاثیر این ویروس در تغییرات سبک زندگی مردم است که آذرماه امسال اولین دوره آن برگزار شد. دبیری اولین جشنواره سلفی ۲۰ را مریم دوستی بر عهده داشت که با هدف ایجاد انگیزه و رقابت خلاقانه برای خلق مفاهیم جدید در آداب، رسوم، کار، معیشت و اهمیت حقوق شهروندی برگزار شد. ۴۲۰ فیلم به بخش جشنواره ارسال شد که در نهایت ۵۹ اثر به عنوان آثار نهایی به داوری جشنواره راه یافتند. فیلم داستانی «ملاقات آخر» از جمله این آثار است که در بخش «قهرمانان و شهدای سلامت» مورد داوری قرار گرفت.

آیین اختتامیه اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» شامگاه شنبه ۲۲ آذر به صورت آنلاین و با حضور جمع محدودی از اعضای جشنواره در شهرداری منطقه ۲ تهران برگزار شد. مریم دوستی دبیر جشنواره سلفی ۲۰ در این مراسم، فیلم کوتاه داستانی «ملاقات آخر» به کارگردانی محمدمهدی فکریان و تهیه‌کنندگی محسن مشرقی را به عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی در بخش «قهرمانان و شهدای سلامت» معرفی کرد. 

گفتنی است پیش از این، فیلم داستانی «ملاقات آخر» توانسته است، جایزه بهترین فیلم داستانی «شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت» و «سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک» را از آن خود کند. این فیلم روایت روزهای سخت و دور از خانه مدافعان سلامت است که فروردین ماه ۱۳۹۹ تولید و با استقبال فراوان از سوی رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی روبه رو شد. 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://rooyeshresane.com/wp-content/uploads/2018/05/سایت-رویش.jpg);background-size: initial;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 620px;}