Comments

به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، بنا بر اعلام دبیرخانه این رویداد سینمایی و رای هیات انتخاب بخش کرونا، آثار رسیده در دو موضوع مستند و کوتاه داستانی اعلام شد. بر همین اساس فیلم کوتاه «ملاقات آخر» به بخش کرونا جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» راه یافته است.

گفتنی است دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان امسال با شعار «هر ایرانی یک مهرورز سلامت» به منظور بازتاب فعالیت‌های خیرین  در حوزه سلامت در دو بخش اصلی فیلم (مستند، داستانی) و فیلمنامه برگزار می‌گردد. هدف دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت  منعکس کردن فعالیت‌های خیرین در عرصه سلامت می‌باشد. این جشنواره درصدد است تا فرصتی را برای ورود افراد نیک‌اندیش در حوزه سلامت  فراهم آورد. ثبت این فعالیت‌ها از دریچه دوربین جلوه‌ای ویژه و خاطره‌ای ماندگار را در ذهن مخاطب به جای خواهد گذاشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://rooyeshresane.com/wp-content/uploads/2018/05/سایت-رویش.jpg);background-size: initial;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 620px;}