فیلمنامه نذری برای شهدا

خیلی وقت می‌شد که دلم لک زده بود برای یک کار شهدایی اما دستم به کار نمی‌رفت. حسم می‌گفت تا وقتی آماتور هستم، نباید سراغ کارهای شهدایی بروم. کار برای شهدا هم اخلاص می‌خواست هم تخصص که من تو هر دو لنگ می‌زنم.
دو روز بیشتر به شب قدر نمانده بود. یک روز کاری سخت برای تولید یک تیزر تلویزیونی در پیش داشتیم. همون روز یک فیلمنامه نذری هم آمد روی میز رویش رسانه و قرعه کارگردانی کار به نام من افتاد.
ساعت ۱۰ شب بود که کار تیزر تموم شد و بلافاصله با بچه‌های رویش رفتیم دارالسلام برای فیلمبرداری پروژه شب قدر. تو راه همش فکر می‌کردم به خاطر خستگی اصلا نتونم کار خوبی تحویل بدم اما وقتی وارد گلزار شدم و نگاهم افتاد به قبور شهدا، انگار خودشون کمکم کردن و همه خستگی فراموشم شد.
حدوداً تا ساعت ۱:۳۰ شب فیلم‌‌برداری طول کشید و نزدیک ساعت ۲ بود که رسیدیم خونه. روز بعد هم برای تدوین کار چند ساعتی مستمر وقت گذاشتیم و نتیجه‌اش شد همین کلیپی که می‌بینید. راستی از حسین آقای برزی هم ممنونم که زحمت نریتوری کار رو کشیدن و صداش خوبشون روی کار نشست. واقعا من هیچ‌کاری نکردم و خود شهدا همه چیز رو ردیف کردند. امیدوارم که کار رو پسندیده باشید.

به روایت: علی ظاهری
پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://rooyeshresane.com/wp-content/uploads/2018/05/سایت-رویش.jpg);background-size: initial;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 620px;}