Comments

Image module

سایت ایده های غدیری تارنمای کتاب ایده هایی با شال سبز است که توسط موسسه رویش رسانه در سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شد. کتاب ایده هایی با شال سبز حاوی بیش از ۳۰۰ ایده کاربردی پیرامون تکریم و ترویج غدیر است که طی یک پژوهش یک ساله و در ارتباط با فعالترین مجموعه های غدیری کشور تنظیم و تالیف شده است.

معرفی کتاب ایده هایی با شال سبز به همراه امکان خرید کتاب، همچنین دسترسی به ضمائم چندرسانه ای کتاب و بخشی از بهترین ایده های کتاب، معرفی مجموعه های غدیری و امکان ثبت ایده های نو از مهمترین امکانات سایت ایده های غدیری است.

رونمایی از سایت ایده های غدیری از مهمترین برنامه هایی بود که در رویداد شامخ شبکه ابلاع مهمترین خبر انجام شد. سایت ایده های غدیری درواقع اولین بانک تجربیات غدیری کشور است که آماده ثبت و انتشار تازه ترین و خلاقانه ترین ایده های غدیری جهت تبلیغ و تکریم غدیر است.

رویداد شامخ یا شبکه ابلاغ مهمترین خبر با مدیریت هنری و رسانه ای موسسه رویش و با همکاری سازمان تبلیغات استان تهران برگزار شد. اهدای کتاب ایده هایی با شال سبز، رقابت گروهی در حوزه ایده پردازی غدیر و رونمایی از سایت ایده های غدیری در حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور، جناب حجت الاسلام و المسملین محمد قمی از مهترین برنامه های این رویداد بود که در آستانه عید غدیر و در تاریخ ۱۷ مرداد ماه در محل کتابخانه مدرسه عالی شهید مطهری و مسجد سپهسالار برگزار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *