Comments

اینفوگرافی «هر لحظه مبارزه» اثر برگزیده چهارمین جشنواره ملی مبطوعات و رسانه آیات شد

اینفوگرافی «هر لحظه مبارزه» نگاهی به زندگی جهادی امام رضا(ع) به عنوان اثر برگزیده چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در بخش اینفوگرافیک معرفی شد.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۹۹ کار خود را آغاز کرد. این جشنواره با مشارکت اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه‏‌های منطبق با قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چندرسانه‌ای، فعالان فضای مجازی و شبکه‏‌های اجتماعی، مؤسسات و نهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه‏‌مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار و از بین ۱۱۰۰ اثر رسیده در بخش‌های مختلف، ۲۷ اثر منتخب خود را شناخت. اختتامیه این جشنواره در ماه مبارک رمضان ۲۲ ادریبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

Image module
پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://rooyeshresane.com/wp-content/uploads/2018/05/سایت-رویش.jpg);background-size: initial;background-position: center center;background-attachment: scroll;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 620px;}